Alla inlägg den 18 augusti 2012

Av Malin - 18 augusti 2012 10:24

Efter en underbart mysig fredagskväll med min älskling så kommer en lördag med han oxå   Underbart!

Vi startade fredagskvällen med att äta lite asiatiskt hittade ett ställe inne i stan där de va 2 olika asiatiska buffeer för ett bra pris var mongoliskt kinesiskt å sushi  .

De va den godaste sushi ja ätit sen vi va i Riga å den är då fasiken inte lätt å bräcka men denna kom på en andra plats gott i gott satt i godanro å åt i nästan 2 timmar mumsigt värre.

Sedan tog vi en liten promenad in på stan är ju kultur vecka här så man måste passa på å lyssna och se alla duktiga som vill visa fram sina fötter så vi tog en sväng för å gå ner maten som stod oss långt upp i strupen.

Efter en stunds promenad så var de dags att gå till bilen för å åka till Heron (kungens kurva) och bio premiär på Snabba cash 2, den va hyffsad men den var som en transportsträcka för en 3. Varmt och kvavt va de i salongen man önskar att dom kunde kosta på lite mera luft då vi sitter över 500 pers i samma salong men men de va skoj iaf  .


Idag är det lördag älskling är och hjälper Peter lite å jag är på väg ner till skärholmen för å hitta mig ett par byxor är väl dags att leta ett eller 2 par nu när hösten börjar sakta krypa på oss kan ju inte gå runt i 3/4.dels leggings benen börjar bli små frusna fram på kvällen men än kan ja va utan strumpor. Tjejen ja jobbar hos frågade sist om ja aldrig hade strumpor å ja sa på sommaren måste man ju svalka kroppen på nått sätt å nej från å med maj till å med september så har ja inga sockar men september kryper sakta inpå oss oxå men ja längtar verkligen inte efter nån kyla vill ha så ja kan va strumplös året om så underbart skönt de skulle vara.

Ikväll blir de stan å dansa å lyssna på musik in på småtimmarna ska bli skoj ser fram emot de  .


Ha en underbar dag!

Kramizar Malin   

Presentation


Välkommen till min blogg! Här släpper ja mina tankar å funderingar skriver av mig om allt å ingenting.

Är mamma åt 2 underbara grabbar födda 2008 å 2010 och en till är på väg nu att göra entre i november =).
Pyssla är en del av mitt liv när jag får t

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards