Alla inlägg under maj 2012

Av Malin - 31 maj 2012 09:13

Idag är det torsdag den 31 maj vars tar tiden vägen?! Dagarna veckorna rusar iväg hinner inte riktigt med mig.

Det är sol ute idag men undra om det är någon värme i luften blir leggings idag iaf  .

I tisdags så var jag Steffi å Emmi å sprang Vår ruset oj vad skoj vi hade det är riktigt stolt över mig själv oxå 5 km på 35 min det är inte illa pinkat för en som är otränad  .

 

  Foto: Vårruset

 

Igår 30 maj så släppte STIFTELSEN sin första singel vart du än går grymt bra kände igen mig i låten så grymt mycke =)

 

Nej klä på sig å jobba är det som står på dagens schema iaf på dagen för ikväll är det tvätta med älskling som gäller.

 

Ha en bra dag

 

Kramizar Malin  

Av Malin - 29 maj 2012 13:23

Drömma sig bort kan man ju göra fast vette tusan om jag skulle vilja ha ett sådant frieri som detta men helt klart ett minne för livet de blir de hur som haver just därför så ska man bara drömma om detta stora frieri  

Så älskling vad får jag för frieri då ???   

 

 

Lägger ut en länk på ett frieri som jag tycker är skojjigt   .

http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/roligaklippochbloopers/article14892480.ab

 

 

Kramizar Malin  

Av Malin - 29 maj 2012 07:56

Idag är det tisdag och ikväll ska jag S, E å K gå/jogga i vårruset ska bli så underbart roligt   ser fram emot detta så underbart mycket  .

Igår kväll så var jag å älskling på bio MIB III i 3D den va så där hade hoppats den skulle vara bättre å att mera skulle vara i 3D aja men men man kan inte få allt jämnt =)

 

Idag är det 9 år sen olyckan i viskan hände, helt ofattbart att de redan har gått 9 år. Tänker på er   Vila i frid

   

(Lånad bild)

 

Ha en bra dag

 

Kramizar Malin   

Av Malin - 28 maj 2012 08:57

Måndag och jag sitter å ska snart iväg på jobbet äter äggröra med lite grönt ska göra en liten kort summering av helgen. Har haft jobbar helg för övrigt men i lördags tittade våra underbart härliga vänner S å B in till oss på middag å för första gången i mitt liv gjorde jag en Lchf tacopaj den vart otroligt saftig och god trodde jag skulle sakna pajdegen men de gjorde iaf inte jag. Kvällen fortsatte med Lchf chokladmousse och chokladdoppade jordgubbar. Temat var Lchf för att S skulle kunna äta av de vi andra åt men lär nog köra lite lätt Lchf stuk framöver =). Å så klart kollade vi på Eurovision song contest tillsammans  .

På dagen på lördagen så hade jag och älsklingen en mysdag med tid att njuta av varandras närhet och ge varandra lite omtanke. Vi va in till stan (sthlm) kollade på lite kläder och bara myste jag hittade några skor och 2 klänningar å överaskande nog så kunde ja komma i kläder på H&M helt otroligt kändes underbart så där köpte ja 2 klänningar som ja är otroligt nöjd över   

 

 

Ikväll efter jobbet så blir det bio med mannen i mitt liv ska bli skoj att åter igen få gå på en 3D bio ja vet att de låter som ja är en Lantis ja är ju faktiskt det att kunna gå på bio är nått ja gillar otroligt mycke och delar även detta intresse med älsklingen min.

 

Ne nu ska jag ta å åkta till jobbet i nån timme =)

 

Saknar dig Bättan så otroligt mycke vi måste höras nått snart du finns i mina tankar hela tiden är så glad och lycklig för eran skull gumman. Tack att du är min vän =) Kram påre

 

Ha en bra dag alla

 

 Kramizar Malin   

Av Malin - 22 maj 2012 17:57

Har haft en kanon helg med mina 2 små älsklingar har saknat min andra halva jätte mycke önskar att han kunde ha varit med oss uppe i Viskan.

Tack kära syster för att vi fick låna din lägenhet betyder otroligt mycke  

Nu är ja åter på plats där ja börjar vårat gemensamma liv.

Har jobbat några timmar idag å nu blir de sitta på balkongen å njuta av de otroligt fina sommarvädret som har kommit till oss =) 26 grader varmt va de i skuggan på jobbet idag =).

Ikväll blir de tvättning och bakning som står på schemat å umgås med mig själv då min andra halva behövdes på jobbet som han för tillfället är gift med. Vi har inte setts så mycke dom senaste 2 veckorna å ja känner mig grymt osäker på mig själv mitt självförtroende finns liksom inte just nu behöver min andra halva behöver få känna hans trygghet, prata av mig just nu ligger allt å bara gror inom mig å sova ensam Hatar ja sååå otroligt mycke kommer bli en skit dag imorn hatar att inte kunna prata å känna trygghet. Märks på mig att ja saknar vissa personer grymt mycke men vet att ni alltid finns vid min sida å det är ja otroligt tacksam över. Ni vet själva vilka ni är  .

Men har iaf planerat in en heldag på lördag med älsklingen ( hoppas han INTE måste jobba ) så då hoppas ja på bra väder å på kvällen så hoppas jag att S å B vill ses å se på Eurovison song contest ( vet inte hur de stavas).

 

Ne nu ska ja ta å sortera lite tvätt å börja med brödet mer spännande än så blir de inte.

 

Tänkte bjuda på en bild som gör mig otroligt glad i mitt hjärta  

 

Världens finaste Älsklingar  


 

Kramizar Malin  

 

Av Malin - 19 maj 2012 22:36

Har idag varit till mamma/mommen å myst =) va kanon skoj. Med god mat å massa bus =).

Edvin var så duktig på att åka Kickbike ja vart så otroligt stolt över han mammas stora älskling =).

Anton var de inte så jätte mycke fart på ville mest mysa i vagnen men när vi skulle gunga så ville han vara med å såklart han ska vara det =). Gungade i kinahatten med sin storebror Edvin =) underbara ungar älskar er till månen å tillbaka å mer där till =).



Lite nya bilder på mina älskade skrot ungar =)


Ha en bra kväll sov så gott 


Kramizar Malin

Av Malin - 15 maj 2012 14:00

Idag är ingen bra dag ja har skit tråkigt å ingen lust med någonting  . Skulle behöva lite inspiration till nått men vad?! de kommer ja nog på under tiden ja har tråkigt.

Surfa runt på alla olika sidor försöker komma till ro men lyckas inte fattar inte vad som är fel.

Längtar så otroligt till ikväll då älsklingen min kommer hem får krypa in i hans famn å bara vara älskar verkligen att känna hans trygghet som han utstrålar visst är de kanske bara ja som ser den men vem mer behöver se de jag ser.


 Oj vad alla mina inlägg börjar bli flummiga men thats me jag är flummig så de får man ta om man kommer in på min blogg.

Planera en middag ska jag göra får bli en enkel middag idag men de får duga.

 

Tänkte iaf bjuda på en låt ja sjöng för grabbarna då dom skulle komma till ro på kvällarna gillar den låten så otroligt mycke önskar att ja va en duktig sångerska så ja kunde göra min egna version av låten men dream on tjejen ja får köra med min Idol version så länge men de duger de med, sjunger då ingen hör eftersom mitt självförtroende inte är så där kalas på topp som man önskar men barnen gillade att ja sjöng för dom då å de är de som räknas.

 

Japp då hoppar ja från ena ämnet till de andra igen aja suck så får de bli flummigt å bra  . När ensamheten är som störst så drömmer ja mig bort till dagen då ja får säga JA å få vara den där prinsessan man drömmer om att man ska vara. Har hittat lite olika varianter av klänningar men kanske man ändå ska ta en sopsäck med lite presentsnören om en istället hmmm de tåls å tänka på helt enkelt. 

 

Avslutar detta inlägg med en bild på Ånges nya stolthet STIFTELSEN som har skiv släpp nu den 30.e Maj

 

Kramizar Malin   

Av Malin - 15 maj 2012 09:38

God förmiddag alla glada idag lyser solen igen härligt må ja säga vaknade utvilad å allt somnade hyffsat tidigt igår såg inte ens klart på Älskling du är en tjockis då va ja trött må ja säga.

Igår var jag å älskling å hälsade på gymmet tillsammans för första gången å de va riktigt skoj    för vi har ett eget gym i huset breve oss som man kan boka å de va skönt att bara vara han å ja å inga andra så detta ska vi fortsätta med. Har för övrigt lite träningsvärk i mina vader och ovansidan av mina lår så någe rätt måste ja ha gjort iaf  .

Idag så är det tisdag händer väl inget speciellt idag förutom att ja ska plocka å små städa lite, är ju skoj när man kommer hem igen å allt är städat å klart å man inte behöver börja städa direkt då man kommer hem. 

 

Ne nu blir de lite frukost å sen lite små plock.

 

   

 

Kramizar Malin  

Presentation


Välkommen till min blogg! Här släpper ja mina tankar å funderingar skriver av mig om allt å ingenting.

Är mamma åt 2 underbara grabbar födda 2008 å 2010 och en till är på väg nu att göra entre i november =).
Pyssla är en del av mitt liv när jag får t

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards