Alla inlägg den 15 augusti 2012

Av Malin - 15 augusti 2012 10:12

Tiden rinner iväg tyckte nyss Edvin föddes nu är han 4,5 år gammal, Anton kom å ja trodde tiden skulle stå stilla lite iaf då men icke han är nu 2 år å 4 månader man undrar vart tar tiden vägen. Tur ja inte åldras alltid ung å pigg  .
Tacksam är ja iaf att ja är Mamma åt dessa fina grabbar ni är Mammas små fina älsklingar =)


                           

Grabbarna för 2år å 4 månader sen                                              Grabbarna Nu i sommar


Mamma Älskar ER   


Av Malin - 15 augusti 2012 08:26

Har nu ett flertal nätter satt mig upp i sängen å letat Spindelnät. Dom drömmar ja kommer ihåg så letar ja spindelnät har nu funderat ett tag varför ja letar just efter spindelnät i sömnen, ja vet ju att de finns inga i vårat sovrum.

Har suttit å försökt googlat på mina drömmar men kommer inte fram till just vad detta betyder. Jag tror att detta har med nått i mitt liv.

Så om någon vet vad detta betyder berätta gärna detta för mig. Kanske dags att sätta upp en drömfångare ovanför sängen, de tåls att fundera på iaf.


Presentation


Välkommen till min blogg! Här släpper ja mina tankar å funderingar skriver av mig om allt å ingenting.

Är mamma åt 2 underbara grabbar födda 2008 å 2010 och en till är på väg nu att göra entre i november =).
Pyssla är en del av mitt liv när jag får t

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards