Alla inlägg den 14 augusti 2012

Av Malin - 14 augusti 2012 14:18

Håller på å lyssnar på lite musik samtidigt som ja städar åsså dök denna fina melodi upp den dök upp redan igår precis i anslutning med att ja hade bokat kyrkan kanske den har nått att säga mig att vi borde ha denna fina melodi som våran ingångslåt.

Nån fler än ja som gillar denna???








Av Malin - 14 augusti 2012 12:44

Idag har ja vaknat på fel sida men de är egentligen incidenten imorse som retar mig lite. Ja vet att ja har skit svårt å bara svälja å låtsas som om inget hänt önskar att ja inte hade vaknat halv sex då hade ja säkert vare på mysigare humör åsså vidare. Känns som ja måste muntra upp mig själv, är ömtålig inombords minsta motstånd så rasar min fasad, har försökt vila men gick inge bra kommer inte till ro, Suck  .


Om någon stör sig på mina inlägg så är det mina tankar hur flummiga dom än är som ja skriver ner, mina drömmar, mina mål å mina funderingar. Delar ju även med mig av mina små ljusglimtar här i livet. Men man behöver inte komma in på min blogg om man inte vill läsa mitt flumm.


Ha de bra!

Kramizar Malin   


Av Malin - 14 augusti 2012 06:34

Här sitter jag vaken denna tid då ja egentligen kan njuta av å sova en liten stund till men men vart en jävla skit morgon istället.

De enda som är positivt är att ja äter en ordentlig frukost å inte bara luft magen kommer igång å ja mår bättre av det. Ja slarvar massor med just frukosten å hellst slarvar ja hela dagen med alla måltider tills älskling kommer hem om jag inte jobbar vill säga för då äre annat då sköter ja all mat å de hmmm måste nog lägga mig å grubbla lite på varför de blir så.


Ne nu ska ja ta å äta lite frukost å sen ska ja å pilatesbollen slåss lite känns de som är inte riktigt vän med han ännu men de kommer nog sakta men säkert.


Ha en bra dag!

Kramizar Malin   



Presentation


Välkommen till min blogg! Här släpper ja mina tankar å funderingar skriver av mig om allt å ingenting.

Är mamma åt 2 underbara grabbar födda 2008 å 2010 och en till är på väg nu att göra entre i november =).
Pyssla är en del av mitt liv när jag får t

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards