Alla inlägg under februari 2013

Av Malin - 26 februari 2013 14:39

Igår när jag var och träffade en brukare så var jag med på dennes aktivitet å då sjöng vi en låt jag aldrig har hört förr men den satte sig som ett plåster på hjärnan min =)

Hittar den tyvärr inte på youtube men har hittat den på Spotify =)

Delar med mig av texten iaf =)


Trollpackan


Djupt i skogens salar
dit där ingen männska går
Bor en kvinna ingen känner
Ingen man förstår
Hon kom dit för länge sen
med den första gryningen min vän
Kanske ska hon aldrig vända hem

(tjada-tjida-tjida) Hon har trolldom i sitt blod
(tjada-tjida-tjida) Hon kan många starka ord
(tjada-tjida-tjida) Saga eller verklighet? Det finns inte nån som säkert vet

Varje natt då månen lyser går hon ut på jakt
Om du möter henne då så ta dig väl i akt
Hon ha krafter ingen känner
känn hur hennes blickar bränner dig
Och sen kan du inte säga nej

Hon har trolldom i sitt blod
Hon kan många starka ord
Saga eller verklighet
Det finns inte nån som säkert vet

Om en månljus natt du hör en sällsam melodi
Stanna inte, spring din väg så länge du är fri
När hon spelar upp till dans mister alla vett och sans min vän
Dom hon rör vid vänder aldrig hem

Hon har trolldom i sitt blod
Hon kan många starka ord
Saga eller verklighet
Det finns inte nån som säkert vet

Hon har trolldom i sitt blod
Hon kan många starka ord
Saga eller verklighet
Det finns inte nån som säkert vet

Av Malin - 26 februari 2013 12:58

Nu är det inte många dagar kvar tills vi åker till Turkiet, för på fredag morgon så drar vi, ska bli otroligt roligt och skönt att komma sig iväg i några dagar å slippa snö å slask  .

Har nu på förmiddagen gått igenom min garderob å kikat på vad man ska packa ner å jag tror att nu vet jag vilka kläder som får följa med till Turkiet.


                             


Ja jag älskar min svarta kofta så den kommer användas flitigt på kvällarna när man ska äta nån mat å så men de gör inget tycker jag iaf den är sååååå grymt skön. Det värsta är att den har gått ur sortimentet så ja kan ju inte få tag på en ny tyvärr  . Får ta å leta reda på en ny, vem vet man kanske hittar något där borta i Turkiet  .

Nog om detta.


Förra veckan tillbringades med mina små älsklingar åh vilket underbart skönt vårväder vi hade =). Så jag bjuder på en bild på dom.


 

Ha en fortsatt bra dag!

Kramizar Malin   

Av Malin - 5 februari 2013 10:12

Idag för 5 år sedan så födde jag en liten grabb vid namn Edvin, han var 53 cm lång och vägde 4085gr.

Han hade ett hår som de glittrade guldaktigt om när han kl 13.29 tisdag och det var fettisdagen 2008.


Jag hade gått över bf med Edvin så ja försökte med alla mina krafter att försöka få igång mina värkar på ett naturligt sätt för jag visste att den 5,e skulle jag annars bli igångsatt å det ville jag inte. Så hela helgen var jag och Edvins pappa ute å åkte skoter jag stod på en crosstrainer en kvart om dagen hela helgen å inget hände. När E.s pappa hade slut på sin lång ledighet och skulle gå tillbaka till att jobba igen så vare precis som om lillen där i magen kände på sig det, å tog sitt lilla beslut att nu var det dags att titta ut å se vad världen har att erbjuda.


Åren går så otroligt fort önskar man kunde stoppa tiden å ha dom små ett tag till =).


                                                 



Grattis Mammas älskade virvelvind på din 5 års dag   


Presentation


Välkommen till min blogg! Här släpper ja mina tankar å funderingar skriver av mig om allt å ingenting.

Är mamma åt 2 underbara grabbar födda 2008 å 2010 och en till är på väg nu att göra entre i november =).
Pyssla är en del av mitt liv när jag får t

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards