Alla inlägg under mars 2014

Av Malin - 31 mars 2014 13:16

Har kommit på att göra egna smycken är jätte roligt :-)
Detta smycke gjorde jag imorse till min älskling, mycket nöjd :-)

Av Malin - 30 mars 2014 17:10

Är super glad å mega nöjd över mitt nya halsband :-).
Stansat själv med texten "mammas skatter" å 3 små hjärtan med barnens första bokstav.

Av Malin - 19 mars 2014 11:23

Idag blir vårat minsta hjärta 4 månader :-).
Hel sjukt vad tiden går fort, tyckte nyss att vi var på förlossningen.
Letar efter en gröt som jag kan börja ge min lilla älskling som smakprov men inte lätt då han är komjölkprotein allergisk :-(
Någon som har tips på gröt som är utan mjölkprotein?

Denna lilla kanin valde min älskling helt själv igår när vi strosade runt i några butiker.
Älskar att hålla i dennes öron är ett plus att denna är mjuk men har en liten pingla i sig. Hector är mycket nöjd :-)

Av Malin - 17 mars 2014 09:36

Ja då äre ny vecka å 2 barn mindre :-(
E å A har åkt till pappa så nu äre bara H hemma.
Snön har kommit tillbaka inte de roligaste men men våren kommer nog snart igen hoppas jag.
Veckan som varit var bra å våren var verkligen här om man räknar bort blåsten vill säga :-/.
Nä nu ska jag kika på nå pyssel man får passa på när lillen sover lite :-)

Ha en bra dag!
Kram Malin

Av Malin - 14 mars 2014 22:29

Nu finns Namnplankor att beställa
går att fås i olika färger.

Av Malin - 14 mars 2014 22:01

Säljer dessa trollsländor går att beställa den i mitten som reflex är perfekt att sätta på barnvagen t ex.
Säljer även gips änglar och paracord armband i olika färger och dom görs mått beställda.
Finns på Facebook Himlavalvet och även på instagram Himlavalvets.

Av Malin - 1 mars 2014 13:40

Jag har hittat en hobby som jag verkligen gillar att greja på med :-)
Men kommer inte kunna behålla alla saker själv så jag har nu startat en grupp på Facebook som heter Himlavalvet där jag säljer diverse saker.
Lägger även upp bilder på vad vi har till försäljning här på bloggen lite då å då...

Presentation


Välkommen till min blogg! Här släpper ja mina tankar å funderingar skriver av mig om allt å ingenting.

Är mamma åt 2 underbara grabbar födda 2008 å 2010 och en till är på väg nu att göra entre i november =).
Pyssla är en del av mitt liv när jag får t

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards