Alla inlägg under juni 2012

Av Malin - 27 juni 2012 10:01

Onsdag å jag är helt ledig ska greja och dona hemma hela dagen plus nått ärende till skärholmen.

Nu jobbar vi bara imorgon torsdag sen har vi SEMESTER ska bli najs ska bli dom härligaste veckorna. Spelar ingen roll om solen skiner eller om de regnar för ja kommer umgås med mina 2 små solstrålar  .

Ikväll blir de umgås med våra kära vänner S å B va ett tag sen sist så ska bli skoj att ses  .


Eftersom jag på den sista tiden vare så himla dålig på att blogga så har jag och älsklingen vare å kikat på 2 filmer som ja gillade Prometheus och Snow white and the hunts man.

Undra vad som blir nästa film men de får bli efter semestern för nu kommer vi ha fullt upp med mina små solstrålar  .


Ha en underbar dag

                        KRAMIZAR Malin   




Av Malin - 25 juni 2012 12:14

Snart har vi semester bara 2 pass kvar för mig och sen blir de några underbart härliga veckor med dom finaste killarna i mitt liv  .

Har inte så mycke att skriva just nu har haft en lugn å mysig midsommar med älskling plus lite jobb för min del men de är ju fina slantar sen på lönen  .

Tänkte bjuppa på några gammla bilder på mina underbara killar bättre än ni finns inte  


                   



Foto: Lycka <3


Kramizar Malin  


Av Malin - 20 juni 2012 11:47

Försöker sakta men säkert gå ner i vikt men känns som om att allt står stilla nu   

Har ju lättat en del i vikt den sista tiden men nu har ja stått stilla ett bra tag önskar att ja kunde få gå ner dom sista kilona så att ja kan börja den största resan av dom alla. Att behålla min vikt.


Men just nu är ja små krasslig så man får tänka på vad man äter och ta promenader för att inte lägga sig på latsidan.

De som motiverade mig mest gick nog i graven igår känns de som så nu känns allt inte så roligt längre tyvärr.

Måste hitta min motivation igen men i nått annat men vad..........


Ne nu ska ja ut å gå en sväng i de fina vädret


Ha en bra dag Kramisar Malin  

Av Malin - 20 juni 2012 10:49


Vi alla behöver ibland en hjälpande hand oavsett bakgrund, därför vill jag gärna sprida min otroligt god hjärtade vän Stephanies insats för en vännina till henne.


Har en väninna som ska få barn nu i början av Juli. Hon är säng liggandes och får därför inte lämna sängen på grund av hennes dåliga värden.
Hennes man har dessvärre inte möjlighet att hjälpa så mycket på grund och omständigheter kring familjen. Hennes föräldrar som skulle komma från Marocko för att hjälpa henne och nu fått avslag på deras VISA för att komma hit och därför ville jag se om det fanns nån av mina FB vänner som kan vara till hjälp.
Hon har ingenting för den lilla, så om det finns någon som har nått dom vill bli av med eller känner nån som vill bli av med nått så hör gärna av er till mig.
Jag vet även att hon ska få en liten tjej som om det är nån som har tjej kläder så tas det tacksamt emot.
Är tacksam för all hjälp hon kan få!
 
Av Malin - 15 juni 2012 08:33

 God morgon världen va ett tag sen jag bloggade men har liksom inte haft tid å sitta ner.

Idag äre fredag och ikväll kommer det bli fredagsmys på den högsta nivån =)

 

Kan summera lite förra helgen så var jag å älsklingen till Riga tog båten dit å stannade där i ett par dagar. God mat å jätte fint väder  .

Delar med mig av bilderna så kan ni oxå få njuta av de vacka i Riga. 

Till skillnad från sverige så såg man knappt några tiggare å såg man några så va de pensionärer å jag förstår att dom tigger efter några slantar för deras pension är inte hög i Lettland. En som jobbar heltid i Lettland tjänar ca 300 Latts i svenska pengar ca 5000 kr en pensionär får i pension 150 Latts ca 2500 kr i svenska, vi i svergie klagar på att barnbidraget är lågt i sverige men i Lettland får man 8 Latts per barn ca 100 kr svenska. Handikappade i Lettland får knappt några bidrag så ibland kunde man se en och annan som tiggde men inte så mycke tiggare ändå.

 

     

                                                                                       

                                                  
           

                                                  
                                     

                                                  
                                                  
              

 

Igår fyllde jag 27 år fick presentkort så nu ska ja köpa mig snygga träningskläder så man blir lite mindre å känner sig nöjd med sig själv har minskat i centimetrar men vikten skulle gärna få rasa men kanske kommer de med snart.

 

Älskling å jag försöker äta lite LCHF men inte strikt de går så där blir nya tag efter helgen   

 

Älskar kyrkor känner alltid att lugnet å stillheten kommer inom mig kan sitta länge i tystnaden å tryggheten som en kyrka utstrålar å hoppas snart kunna hitta den som talar till mitt/vårat hjärta att dagen D blir där  . Framtiden ser ljus ut å hoppas den vill som vi vill   

 

Saknar Steffi massor känns som evigheter sen vi sågs men vi får ses någe till veckan å små dejta lite  .

 

Grattis till Jenny som idag tar Studenten   Lycka till i livet tjejen    

 

Ha en underbar helg å trevlig fredag till er alla

 

Många soliga Kramizar Malin   

Presentation


Välkommen till min blogg! Här släpper ja mina tankar å funderingar skriver av mig om allt å ingenting.

Är mamma åt 2 underbara grabbar födda 2008 å 2010 och en till är på väg nu att göra entre i november =).
Pyssla är en del av mitt liv när jag får t

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards