Alla inlägg under juli 2012

Av Malin - 27 juli 2012 16:30

För vissa är det fredagsmys som kvällen består av själv har ja bott på jobbet sen i tisdags börjar kännas att tröttheten smyger sig på då man är uppe med tuppen å kommer hem efter kl 23 på kvällarna om inte min prins hämtar mig då kommer ja hem sååå mycke snabbare plus att jag slipper åka den läskiga tunnelbanan. Tur jag har dig min underbara prins <3.
Å på lördag ska de bli skönt å bara jobba till kl 18 å direkt efter jobbet mot grönan å sommarkrysset :-) en riktig myskväll med min älskling :-).
Usch vad seg ja va imorse men de är tydligen sjusovardagen idag så får skylla segheten på de.

Ha en trevlig fredag

Kramizar Malin<3

Av Malin - 25 juli 2012 08:24

Nu är jag åter i vardagen igen efter några härliga semester veckor med mina älsklingar <3.
Massa skoj har vi haft å avslutade allt skojiga å mysiga med en tripp till Umeå träffa B:s föräldrar mormor å lille bror.
Idag verkar de bli en fin dag va otroligt varmt redan 6.30 då ja åkte till jobbet.

Ha en bra dag :-)

Kramizar Malin

Av Malin - 19 juli 2012 15:19

Ja vet att ja är en riktig hönsmamma igår kväll stekte ja plättar som älskling å barnen kunde äta idag till lunch när ja jobbar några timmar å sen imorse lade ja fram kläder tvivlar inte på att B inte skulle klä barnen bra men för att få de som ja vill å stilla mitt kontrollbehov så blev de bäst så. Messar å kollar så allt går bra flera gånger om. Usch tänk om man ändå kunde sluta känna så här. Är ju van å ta hand om barnen själv å så.

Ne nu slutar ja snart om en stund så bäst att jobba på lite.

Ha en bra dag kram malin

Av Malin - 17 juli 2012 06:18

Har nu lega vaken sen 5. Gör ett försök med att få liv i Klara som ska åka med Morfar hem till Sundsvall. Vackert väder är det idag å de känns bra för vi ska se om vi hittar någonstanns där vi kan bada. Har ju lovat edvin att han ska slippa bada i badkaret.

Ha en strålande dag

Av Malin - 12 juli 2012 09:26

Igår gjorde anton sin första tur på sin kickbike gick otroligt bra :-). Edvin åkte lite han med men viktigast va nog att mamma skulle fota dom.
Klara är här på besök vilket är jätte skoj så idag ska vi ut på nå skoj vet inte än riktigt vad men nått måste vi hitta på.
Nu ska vi fixa frukost å släppa in dom små till Klara :-)

Kramizar Malin <3

Av Malin - 8 juli 2012 17:09

Nu äntligen kan ja blogga från mobilen :-)

Dåligt väder idag här i Sthlm så vi var på Junibacken å lekte av oss lite.
Nu blir de söndags mys med mina älsklingar<3<3

Kramizar Malin <3

Presentation


Välkommen till min blogg! Här släpper ja mina tankar å funderingar skriver av mig om allt å ingenting.

Är mamma åt 2 underbara grabbar födda 2008 å 2010 och en till är på väg nu att göra entre i november =).
Pyssla är en del av mitt liv när jag får t

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards