Alla inlägg under januari 2013

Av Malin - 21 januari 2013 11:36

Idag är det kramens dag, vem har ni kramat om idag??

Kramar:

- hjälper mot ensamhet och ångest
- ger självförtroende
- löser muskelspänningar
- är ett hälsosamt alternativ till andra, mindre hälsosamma aktiviteter
- är fysiskt tillfredsställande
- är omtyckta av alla
- är helt naturvänliga
- spar värme
- är bärbara
- kräver ingen specialutrustning
- gör trista dagar fina


Av Malin - 4 januari 2013 14:10

God fortsättning alla vänner å läsare hoppas ni haft ett mysigt, kärleksfullt jul å nyårsfirande.

Nytt år nya tag å givetvis ska ja fortsätta mitt bloggande.

Nu är vardagen åter å massa kärlek har min kropp sugit in från mina barn, min sambo, fina vänner å av familjen. Så nu hoppas jag att detta blir ett år att le å blicka tillbaka till.
Vi har haft en mysig å härlig jul, plus att det var min å älsklingens första jul tillsammans å många många fler jular kommer vi få tillsammans.

Jag har inte lagt något nyårslöfte för man håller de ändå inte i slutändan.

Nu har vi börjat på gymmet igen å va skönt de var att känna hur bra min kropp mår av lite träning kör inte så hårt ännu man ska börja lugnt för å hitta de som passar en själv. Åsså gör vi ett nytt försök att välja bort pasta ris potatis socker å mjöl men hur de ska gå för mig som älskar att baka får bli en liten kamp men men skam den som ger sig :-).

Tänk att tiden rullar på snabbt tyckte nyss vi bokade kyrka å bestämde datum å nu är det bara 217 dagar kvar. Svisch kommer dessa månader säga :-).
Vi har börjat planera lite för våran stora dag men är nog dags att boka en lokal att vara i efter själva vigseln eftersom Nolia är i umeå samtidigt jaja de ordnar sig alltid.
Ha en fin helg!

Kramizar Malin

Presentation


Välkommen till min blogg! Här släpper ja mina tankar å funderingar skriver av mig om allt å ingenting.

Är mamma åt 2 underbara grabbar födda 2008 å 2010 och en till är på väg nu att göra entre i november =).
Pyssla är en del av mitt liv när jag får t

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards