Alla inlägg den 8 augusti 2012

Av Malin - 8 augusti 2012 10:28

Nu har jag varit lat som attans detta med att färdigställa min vikt men nu känner jag mig otroligt motiverad att fortsätta har ju bara ca 20 kg kvar till min målvikt alltså en hel Edvin så jäkla svårt kan de väl inte vara har ju några månader på mig för när den stora dagen är då ska jag ha nått mitt mål så är det bara. Kommer bli många känslor mycke svett å tårar men ibland så måste man släppa ut alla sina känslor vilket inte är min starka sida och min älskling kommer få stå ut med mitt hemska humör.

Vi tänkte köra igång ordentligt på måndag så då är det bye bye till allt vad socker är och ska försöka ge mig in på LCHF kommer bli så jäkla tufft men ja vet att de kommer gå.

 

Nu idag så fick ja en förfrågan från min älskade vän S om vi inte skulle ta å genomföra ett triathlon å givetvis är man med på det man måste ju ge sig själv en ordentlig utmaning. Å jag som är så otränad aja bara å dra på sig lite träningskläder å ut å röra på fläsket helt enkelt men attans vilken rolig utmaning detta kommer bli. Tur man har älskling han kommer lätt få hjälpa mig nu för ensam kommer ja inte att komma iform. Sjukt taggad vart man ännu mera  .

 

Ha en underbar dag!   

 

Kramizar Malin   



Av Malin - 8 augusti 2012 06:58

Jaha dags å åka mot jobbet igen men snart äre helg :-) ska bli sååååå skönt. Längtar massor.......
Tunnelbanan är näst in till tom många kanske har semester än, den brukar va pinfull så här dags på morgonen.
Igår va vi på bio med S å B vi såg Cockpit, ja tyckte den va riktigt rolig. Men så har ja dålig humor oxå :-)
Va sååå roligt å träffa dom 2 vi har saknat dom massor.

Ha en bra dag!

Kramizar Malin <3

Presentation


Välkommen till min blogg! Här släpper ja mina tankar å funderingar skriver av mig om allt å ingenting.

Är mamma åt 2 underbara grabbar födda 2008 å 2010 och en till är på väg nu att göra entre i november =).
Pyssla är en del av mitt liv när jag får t

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards