Alla inlägg den 11 augusti 2012

Av Malin - 11 augusti 2012 20:38

Idag har vi varit på Drakbåtsfestivalen å kikade på när dom körde sina race. Barnen uppskattade de jätte mycket :-). Sedan tog vi å åkte ut till Birsta City å strosade runt där barnen fick lite nya kläder de behövs ju lite kläder titt som tätt :-). Måste tillägga att Anton är ingen bebis längre han är stor har inte åkt nå vagn idag bara traskat på å gått. Så stolt över han.
Blev en middag på IKEA de funkar de oxå. Tog en sväng upp på Norra bergetå sen till Äventyrslekparken vid tonhallen riktigt roligt. Edvin har lätt att hitta lekkamrater å dom lekte på bra så roligt å se :-).
Nu har vi haft lite lördags mys på hotellrummet å Anton somnade på 2 sekunder men välbehövt för lillhjärtat.
Fortsätter lördags myset med min stora älskling å Edvin till sommarkrysset.

Ha en trevlig lördags kväll :-)

Kramizar Malin <3

Presentation


Välkommen till min blogg! Här släpper ja mina tankar å funderingar skriver av mig om allt å ingenting.

Är mamma åt 2 underbara grabbar födda 2008 å 2010 och en till är på väg nu att göra entre i november =).
Pyssla är en del av mitt liv när jag får t

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards