Direktlänk till inlägg 9 maj 2012

Min viktresa för en bättre hälsa

Av Malin - 9 maj 2012 14:59

Har nu iaf fått en liten nytändning i mig själv när de gäller min viktresa vilket känns bra och nu ska denna känsla stanna kvar.

Den sista tiden har ja känt en otrolig press, en press som inte jag orkar med att leva under har diskuterat detta med min älskling och i början så har ja enbart gjort detta för att ja tror man blir accepterad av sin omgivning lättare och för att passa in med älskling. Men efter en natt med lite halv taskig sömn och många tankar funderingar så har ja tänkt om ja gör detta enbart för mig själv och visst delvis för mina barns skull.

Jag har en dröm å hoppas verkligen inte den är allt för långt borta men tror att om jag å älskling stöttar varandra i våran viktnedgång så kanske de går hela vägen vilket skulle kännas hur bra som hellst. Iaf drömmen är delvis att kunna gå å köpa ett par grymt snygga jeans som sitter snyggt å inga som man har nu antingen för stor i midjan eller hängröv ja ligger mellan 2 storlekar hur skoj är det då å handla ett par snygga byxor när inget passar en så där kalas bra som man vill istället så traskar man runt i tunikor å leggings känns inte så där kalas bra men men bättre än att dra en sopsäck runt sig iaf.

Jag har ju inga problem med å gå men så va det ju detta med att jogga de är lite i vågor ja vill göra det men ja önska här med att ja kunde intervall jogga å gå på vårruset så nu måste man väl lägga in ett litet kol om allt ska gå vägen helt enkelt.

Längtar som en tok till vi ska gå vårruset den 29.e maj ska bli skoj att göra det med min kära barndoms vän Stephanie plus hennes mamma som ja gillar så otroligt mycke en kvinna som står mig kärt om hjärtat och hennes lilla syster ett härligt gäng är vi  .

 

Nepp nu ska ja fundera vad vi ska äta för middag å börja förbereda den lite 

 

Ha en kanon underbar kväll de ska ja försöka ha iaf

 

Kramizar Malin  

 
 
Pernilla

Pernilla

9 maj 2012 15:33

Kör hårt, jag tror på dig!!!
Kom ihåg, små mål så man inte tappar lusten*

http://www.dablogg.se/polly

Malin

9 maj 2012 15:47

Tack Pernilla dom orden värmde så otroligt mycke =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 29 maj 2014 23:55

Tror ja börjar hitta mig själv igen åh det ska ni veta är hur underbart som helst :-) Min bästa vän är en symaskin vi blev sambos när jag fyllde 20 å idag är vi oskiljbara bästa vänner... Denna vän ger mig en inre frid ett nytt sätt att skapa å få ...

Av Malin - 23 maj 2014 13:15


Igår kväll fick ja äntligen flytta ut mina haklappar väskor m.m till min lilla butik på gården. Lyckan är total! Så nu syr jag för glatta livet å fantasin flödar på. Jag skickar oxå mina produkter mot porto. Ger en liten inblick i min lilla butik...

Av Malin - 20 maj 2014 23:16


Älskar verkligen att knåpa ihop dessa haklappar är som lugn å ro för själen :-). Jag får komma ner i varv då barnen lagt sig å samtidigt göra något jag gillar :-). Har iaf ikväll knåpat ihop 2 nya haklappar :-) 50kr styck antingen med kardborrban...

Av Malin - 19 maj 2014 21:37

Eller en mindre skötväska. Mycket praktisk, har sytt dessa i vaxduk. Går att fås i olika färger mönster å kombinationer. 75kr styck porto tillkommer om den ska skickas. ...

Av Malin - 18 maj 2014 22:24

Jag är en buzzador :-) Fick en test påse med Familjen Dafgårds Friday night chicken. Vi åt dom tillsammans med blomkålsmos vilket var väldigt gott :-) Kommer nog köpa dom igen men priset är lite väl dyrt för få bitar :-( ...

Presentation


Välkommen till min blogg! Här släpper ja mina tankar å funderingar skriver av mig om allt å ingenting.

Är mamma åt 2 underbara grabbar födda 2008 å 2010 och en till är på väg nu att göra entre i november =).
Pyssla är en del av mitt liv när jag får t

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards