Alla inlägg den 11 maj 2012

Av Malin - 11 maj 2012 16:13

Har nu på eftermiddagen fått höra rösten på min älskade vän E känns lite små tungt att prata men oxå en lättnad att hon finns kvar i mitt liv å de är ja så otroligt tacksam över.

Surra skit om allt å ingenting är precis vad ja behöver å hon med tror ja även fast ja har min kära S som får höra både de ena å de andra men E förstår mig bättre kan bolla dom svåraste tankarna med henne saknar henne varje dag så nu kan helgen börja bara karln kommer hem så.

 

Kramizar Malin  

 

Av Malin - 11 maj 2012 13:07

Har hittat en massa bra låtar på youtube å bara smälter då ja lyssnar på dom tänker på min stora kärlek som står stadigt vid min sida känns tryggt att veta att du finns för mig. Ja finns lika mycket för dig älskling även fast ja känner att ja inte riktigt räcker till ibland tyvärr  . Måste sluta känna en sådan press ja vet att du älskar mig som jag är och jag vet att VI är som gjorda för varandra du är min pusselbit  .



Älskar dig till månen och tillbaka, du å jag för alltid hjärtat mitt  

  

Av Malin - 11 maj 2012 12:22

Oj nu är det fredag igen veckorna rusar verkligen fram i en storm fart som sakt så finns de bara måndagar å fredagar känns de som, för har bara måndagen gått så äre fredag.
Men ja gråter inte att de är fredag jag är ledig och ikväll så får ja ha fredagsmys med min älskade  

Idag äre ett så konstigt väder hos oss de både regnar å är fint hmm aja de blir nog bättre mot kvällen kan man hoppas   . Men tills dess så tar jag å spelar lite musik och städar ihop här hemma, tycker de är så skönt att ha ny städat när det är helg då kan man göra annat istället för  .

Ja måste få skryta lite men igår gjorde ja en såååå otroligt god ost å skink paj med en sallad till här hemma, känns som min passion för mat och bakverk är på väg tillbaka ja har saknat den ett tag men nu när jag börjar må bra igen så är den kanske tillbaka hoppas hoppas  .

Verkar iaf som om ja fick topp betyg på mina vanlijbullar igår av älsklingen blir så glad när de man gör uppskattas detta är ju min hobby å ja verkligen älskar att baka. Ibland tänker ja så här varför utbildade ja mig inte till konditor istället för inom hotell och restaurang men just då brann ja inte för bakverk och sånt utan bara för matlagning och serva människor. Ja har så många yrken innom mig som ja önskar att ja jobbade med men men man kanske blir vuxen någon dag å den dagen kanske man vet att med detta vill ja just jobba med men idags läget har ja världens bästa jobb ett yrke ja brinner för å känner mig behövd inom men drömma kan man alltid att man hade pluggat till nått mer väl betalt.


Nej nu blir de lite städning och börja fundera ut en god fredags middag.


Kramizar Malin   

Presentation


Välkommen till min blogg! Här släpper ja mina tankar å funderingar skriver av mig om allt å ingenting.

Är mamma åt 2 underbara grabbar födda 2008 å 2010 och en till är på väg nu att göra entre i november =).
Pyssla är en del av mitt liv när jag får t

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards