Alla inlägg den 8 maj 2012

Av Malin - 8 maj 2012 16:14

Kommer min eller våran dag rättare sakt måste bara hitta rätt ställe å tidpunkt   

Drömmar är till för att förverkligas å min dröm är väldigt nära att förverkligas.

Har hittat de ja sökte va lite närmre än ja trodde men men man måste ju leta för att hitta de allra finaste guldet  .

 

 

  

Av Malin - 8 maj 2012 15:05

Som ni alla redan vet eller hört så har Takida Robban startat ett till band för å få en nytändning han har alltså 2 band nu å de nya bandet heter Stiftelsen så alla gå in på deras sida på facebook å ta en tjuvlyssning men personligen så tycker ja att låten " Härifrån" påminner väldigt mycke om Takidas låtar men den är skit bra ändå  ,  stolt blir man då man hör dessa grabbar.

Med stolthet vågar man tala om vart ifrån man kommer plus att man har ett stort smile   .


Av Malin - 8 maj 2012 14:41

Tjohej inte uppdaterat bloggen på ett par dagar så kanske man ska ta å summera helgen å början av veckan lite  


I fredags så var vi ( älsklingen jag, S å B) på bio Average 3D   häftigt ja va helt inne i filmen levde in mig i den så jag va i min egna lilla film värld å de va hel nice  .

Lördagen kom å vi tog å grejade på här hemma jag å älsklingen, vart även en liten sväng till IKEA men hittade inte allt vi ville ha men de dyker vi nog på snart kan ja tro men de börjar bli mer å mer vårat hem nu iaf vilket känns otroligt skönt  .

Söndagen vart en mysa på dag vi åkte in till stan å promenerade i de fina vädret kollade på lite folk å bara njöt av varandras närhet. För är det nått ja tycker om så är det älsklingens sällskap får ner mig på jorden lugnet kommer över mig tryggheten finns alltid där han är känns såååååå bra. Säger de igen hoppas han för alltid stannar hos mig vet inte vad ja skulle vara utan han.

Måndagen kom å den är väl inte så mycke å skriva om eftersom ja jobbade hela dagen kom hem runt 23 tiden å drog på jobbet igen 6.30 hann ju iaf sova nån timme å känna min trygghet.

Idag är det tisdag å ja har jobbat halv dag känns bra så nu slöar jag plus att middagen planeras men bäst av allt vi ska eventuellt ut å cykla ikväll som ja har längtat efter årets första cykeltur får hoppas att de går bara.


Bjuder på en bild från den 30 april Anton struntar i om det finns snö eller ej åka kan man iaf  




Kramizar Malin  


Presentation


Välkommen till min blogg! Här släpper ja mina tankar å funderingar skriver av mig om allt å ingenting.

Är mamma åt 2 underbara grabbar födda 2008 å 2010 och en till är på väg nu att göra entre i november =).
Pyssla är en del av mitt liv när jag får t

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards