Alla inlägg den 10 maj 2012

Av Malin - 10 maj 2012 16:49

Nu på eftermiddagen så försvann den varma härliga solen å ett regn väder drog över oss, så då tog ja å bakade lite istället lite vaniljbullar. Otroligt goda blev dom iaf så nu ska ja ta å göra lite middag så att vi ikväll kan mumsa i oss nån mellan alla tvättstuge besök som kommer bli.




Av Malin - 10 maj 2012 16:09

Äntligen är jag på väg ner i både vikt å centimetrar  . Mätte min stackars midja för 2 veckor sen å nu har de redan försvunnit 4 cm känns ju kalas bra att den är på väg fram igen midjan ja har sökt efter i några år nu.

Snart är ett del mål klart men har ca 20 kg kvar i denna resa sen startar den svåraste resan av dom alla att behålla vikten där man är nöjd med sig själv men när ja kommer ner dit så ska ja aldrig mera bli en tjockis. Ska leta reda på de fulaste å tjockaste bilden på mig å sätta upp på mig själv på kylskåpet så att ja alltid blir påmind om att den tjejen vill ja aldrig mera bli.


kram Malin   

Av Malin - 10 maj 2012 15:22

 Har fastnat på en låt igen    den hoppas ja å ja tänker ha med på dagen D när den stundar.

Tänkte låta er höra den själv går den på hela tiden nästan små nynnar å har min egna idol tävling här hemma med mig själv som den enda deltagaren. För de bästa med att vara ensam hemma är att man kan spela vilken låt som hellst å sen vråla hur högt man vill nästan iaf man måste ju skona sina kära grannar oxå men annars kan man sjunga hur man vill  .

 

Lyssna å njut för de gör jag   

 

 

Kramizar Malin   

Av Malin - 10 maj 2012 08:11


Idag är det torsdag oj vad veckorna flyger fram helt otroligt. Har sovit som en prinsessan inatt efter några sömnlösa nätter så är det fitt for fight igen  .

Är sjukt baksugen idag med så funderar på om man ska ta å göra nått men dagen har nyss börjat så vi får väl se.

Fick en glad överraskning över hur många som vare in på min blogg känns skoj att man har några som är lite nyfiken på mitt liv eller mitt flumskrivande. Men ännu roligare är det när man får en kommentar som gör att man blir så varm i sitt lilla hjärta.

Eller som härom dagen då jag å en annan assistent till en annan tjej sitter och pratar om allt å ingenting när vi skiljs åt den dagen så säger hon, tack malin att du lyssnat på mitt oväsentliga prat kramar om en å sen säger att ja har ett stort å varmt hjärta. tack de gjorde min dag har levt på dom orden  . Inte för att ja vet om det är sant men har fått höra de på sista tiden att ja tänker för mycket på andra och kanske glömmer bort mig själv mellan varven. Men hur tar man hand om sig själv då?! De bästa ja vet är att kunna hjälpa andra finnas där om ja bara så måste sitta å lyssna så dom får prata av sig så gillar ja de. Man kanske skulle fundera på å bli kurator eller så, de tåls att tänka på iaf.


Ne nu ska ja äta lite frukost så att man fungerar som en vanlig människa igen.


ha en bra dag


Kramizar Malin    

Presentation


Välkommen till min blogg! Här släpper ja mina tankar å funderingar skriver av mig om allt å ingenting.

Är mamma åt 2 underbara grabbar födda 2008 å 2010 och en till är på väg nu att göra entre i november =).
Pyssla är en del av mitt liv när jag får t

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards