Alla inlägg den 14 september 2012

Av Malin - 14 september 2012 15:21

Så va de fredag igen usch vart tog veckan vägen!?
Idag skulle ja egentligen åkt till Gbg med min brukare men ja får sova hemma inatt breve min fina prins, åh va glad ja blev när ja fick veta de.
Så imorn tills på onsdag ska vi va i Gbg usch gillar inte å va ifrån min prins så länge.

Idag har vi haft en mysdag å bara vårdat våran kärlek efter en otroligt hård storm.
Men som med allt livet är en berg å dalbana. Å ur allt går man lite starkare å en bättre syn på allt, inte nog me de när allt är som mysigast så måste man åka på jobbet är en kort kväll bara.

Idag fyller en underbar kvinna år Stort Grattis Maria, hoppas du får en underbar dag!

Så ni alla där ute ha en underbar fredagkväll, ta hand om varandra!

Kramizar Malin <3

Presentation


Välkommen till min blogg! Här släpper ja mina tankar å funderingar skriver av mig om allt å ingenting.

Är mamma åt 2 underbara grabbar födda 2008 å 2010 och en till är på väg nu att göra entre i november =).
Pyssla är en del av mitt liv när jag får t

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards