Alla inlägg den 12 september 2012

Av Malin - 12 september 2012 20:22

Har nyss kommit hem till ett tomt hem utan min andra halva, vad sne å vilsen ja känner mig utan honom. Ja är inget utan dig älskling så halv å ensam. Är det då man har hittat rätt när man känner sig hel i hans närvaro, hjärtat rusar å mina ögon tindrar som aldrig förr.

Vill aldrig behöva va utan dig men saknad är bra men just nu så är all saknad jätte jobbig för mig ja mår inte så bra å då vill man vara nära den som får en att le å må bra för stunden.

Älskar dig du är Hela min värld   


Av Malin - 12 september 2012 14:38

Idag är de en lång väntan, snälla ring å säg att du är okey. Ja har ingen ork ha slutat le matlusten finns inte å sova går inte. Listan är lång å väntan olidlig.
Älskar dig <3

Av Malin - 12 september 2012 06:20

Idag är det onsdag å det kommer de vara hela dagen, en dag som kommer vara lååååång då ja vaknade kl 5 å inte kommit till ro för att somna om så då klev ja upp.

Tänkte blogga det är as bra då får man skriva av sig men vet liksom inte vart ja ska börja i vilken ände ja ska starta eller om man ska starta mitt i allt eller hur man ska göra.

Det får bli som de blir helt enkelt i detta blogginlägg idag för idag är det onsdag hela dagen lång. God morgon förresten hoppas ni har sovit gott och känner er utvilad. Utvilad är det sista ja känner mig, har knappt sovit något dom senaste dygnen min "värld" vändes upp å ner på 2 sekunder önskar ja kunde förstå Varför. Men men tiden läker alla sår sägs de å ja hoppas detta sår läker skit snabbt. Jag har nog sårat den ja bryr mig om så mycket men tyvärr så måste ja stå för de ja känner å tycker, mina känslor är oxå viktiga. Har inte ens ork eller förståelse till detta, försöker men de gör för ont.

Har den senaste tiden kännt att ja kanske ska kontakta nån som är neutral som man kan prata ut hos men svårt när ja inte känner att ja kan lita på någon men men blir nog bra detta med har ju mitt lilla "spöke" som ja kan prata med men nå svar får man inte men den lyssnar iaf å inget man säger är fel eller felformulerat å man sårar ingen.

Med detta inlägg avslutar ja med en fin vers.


Sinnesro.jpg


Ha en bra dag!

Kramizar Malin   

Presentation


Välkommen till min blogg! Här släpper ja mina tankar å funderingar skriver av mig om allt å ingenting.

Är mamma åt 2 underbara grabbar födda 2008 å 2010 och en till är på väg nu att göra entre i november =).
Pyssla är en del av mitt liv när jag får t

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards