Alla inlägg under april 2012

Av Malin - 13 april 2012 12:15

Skulle verkligen behöva fler timmar vet inte hur ja ska få alla timmar att räcka till men men de brukar ju lösa sig till slut får ja hoppas =) Nån som har nått tips kanske?!

Fast nu ska ja njuta av helgen ta allt som de kommer vara med älskling å umgås med fina vänner =)

Åsså va det ju det här med solen Vart är SOLEN hallåååå jag är ledig då ska solen skina =)


// Malin

Av Malin - 13 april 2012 10:10

Äntligen är det helg fast det är inget vidare datum idag så ja håller mig inne å så stilla sittande som möjligt för ja ska då inte förolyckas här inte å ska ja utanför ytterdörren så får ja nog ta hjälp av nån assistent av någe slag för Fredag den 13.e är min oturs dag.


Idag blir de inte så spännande tror ja om ingen tycker att städning är grymt spännande vill säga ;)


För att förgylla min dag lite så tänkte ja bjuda på en liten dansvideo på min älskade E då han va 6 månader gammal. Kvaliten är kass men man ser ändå att han dansar i sin gåstol <3



Ne nu ska ja göra nå nytta =)


Ha en bra dag alla


Kramizar Malin

Av Malin - 12 april 2012 10:12

Igår kväll så var jag, älskling med Bruce och Stephanie på bio premiären av Battleship.
Den va bättre än jag trodde helt klart sevärd i mina ögon å tycke =).


 


Men eftersom jag hade lite mycke energi i kroppen å tänkte göra mig av med lite innan bio.n så tog ja mig en liten promenad dit. Vart en liten sväng på 8 km å idag är man som en ny människa känner inte ens av att ja gick igår trodde mina ben iaf skulle få va lite smått stela för det är ju inte varje dag direkt som man tar en promenad på 8 km direkt. Vad ska ja nu ha som mål nästa gång kanske en promenad in till city hmmm tåls att tänka på men inte helt omöjligt är ju så fina gång vägar att benen nästan går av sig själv =)


Men nu väntar å längtar jag tills på lördag då Vi ska på Takida ska bli såååååå skoj =)


Idag äre torsdag regn å grå mulet inget höjdar väder direkt men ja klagar inte direkt jobbar ju så imorn då ja är ledig får solen mer än gärna titta fram =)


Ha en bra dag alla!!


kramisar Malin


Av Malin - 11 april 2012 08:43

Snart äre äntligen helg hoppas jobbar bara ett 24 timmars pass till å sen får ja ladda batteriet för så man orkar rocka på lördag =)

Va på en arbetsintervju i måndags hos en autistisk flicka hon å jag fick en bra kontakt redan från början å det känns ju as bra =). igår kväll så ringde hennes mamma och förklarade att tjejen hade tjatat om mig hela tiden sen ja va där de värmde väldigt mycke i ens hjärta och att tjejen ville höra min röst innan hon skulle sova, nästan så man fick en tår i ögat. men tänk att på mindre än en timme kunna hitta en kemi mellan varandra de känns bra =)


Idag äre onsdag å de är regn här suck aja men det är ju bara för att man råka få va ledig en dag de eller har solen å värmen tagit en paus hmmmm jaja den kommer väl så småning om hoppas ja =) fast den får mer än gärna titta fram då man är ledig =)


En bild säger mer än tusen ord
och på ett ögonblick kan kärlek vara gjord.
Jag ser in i dina ögon och ler
och min framtid i dina ögon jag ser ♥


Blickar bakåt en tid i mitt liv å förstår inte varför ja va så in i skogens rädd för att hitta den stora kärleken eller rättare sakt öppna upp mitt hjärta för du har alltid funnits vid min sida i ur å skur. Är otroligt glad att ja tog steget och gav oss chansen att bli ett VI.

Älskar dig mer än ord kan beskriva <3



Ha en bra dag alla där ute


Kram Malin

Av Malin - 10 april 2012 12:22

Jag har verkligen snöat in mig själv på Amaranthe gillar verkligen just denna låt extra mycke så får hoppas att dom kör den på lördag då jag, Älskling, Steffi å Bruce ska på Takida men Amaranthe är ett av förbanden =)



// Malin

Av Malin - 10 april 2012 08:33

skönt med en vanlig vardag igen efter en lååång helg med massa jobb =).


Påsken kom å den gick typ lika snabbt men ja är ändå ingen som firar påsk så där jätte hårt.

Följde med tjejen jag jobbar hos på en liten resa roligt men attans vad trött man blir efter att sitta ihop med någon i drygt 48 timmar nonstop iaf med någon man inte är van att leva med annars.

Men denna resa fick en å verkligen testas om man valt rätt yrke och det känner jag verkligen att jag har gjort.

Mitt kall är verkligen att jobba med människor som behöver en liten hjälpande hand i sin vardag för att få den absolut bästa livs kvaliten.


Idag är det tisdag iaf och det skulle vara en ledig dag för mig men fick ett extra pass hos tjejen så det nappade ja på för pengar är ju det man oftast aldrig kan få förlite av just nu iaf å sen vill man ju visa fram fötterna att man verkligen vill jobba =).


Just nu sitter jag och funderar gör jag rätt val eller är det fel men ja tror att vi alla kommer må bra av detta kommer bli en stor förändring men de ändrar inte vad ja känner för dom närmast mitt hjärta <3 <3


Ne dags att göra nån nytta innan man ska iväg och jobba.


Men alla andra som är lediga ha en underbart härlig dag för det ska jag ha även fast jag ska jobba =)


// Malin

Av Malin - 5 april 2012 10:54

Vaknar upp av att ja tror att det är väckarklockan som ringer men kommer på att ja har inte ställt någon klocka idag för ja ska ju vara ledig. Svarar å man hör att ja är riktigt nyvaken vet inte ens om ja va i sinnesfulla bruk. Men i luren var tjejen ja jobbar hos å bad mig så snällt att komma och jobba några timmar. Men självklart tar man sig i kragen å masar sig ur sängen klär på sig å åker mot jobbet =)

Men får hoppas att ja är ledig imorn så man kan vila lite innan man på lördag morgon följer med tjejen på en liten snabb resa ner till Göteborg ska bli skoj =)

trivs så himmla bra på detta ställe jag jobbar nu, vi funkar så bra tillsammans som om vi känt varandra i många år, känner en glädje i kroppen då man vet att idag får ja åka och jobba med denna mysigt härliga tjej =)


Vill passa på och önska alla en riktigt GLAD PÅSK


Många kramar Malin

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till min blogg! Här släpper ja mina tankar å funderingar skriver av mig om allt å ingenting.

Är mamma åt 2 underbara grabbar födda 2008 å 2010 och en till är på väg nu att göra entre i november =).
Pyssla är en del av mitt liv när jag får t

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<<
April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards