Alla inlägg den 18 april 2012

Av Malin - 18 april 2012 12:27

Hoppas ni sitter ner då ni läser detta om det blir hemskt fult väder framöver så äre bara lilla jag som har vare ute å Joggat lite fast måste inför skaffa mig ett par riktiga jogging skor.

Så nu ska detta dö fläsk få känna på vad motion heter =)

Mot för att ja inte har joggat sen ja kommer inte ihåg vilket år hundrande de va så gick de otroligt bra men attans va roligt de va nu ska ja bara hitta en strecka som är rolig å jogga oxå.

Dom första 50 meterna kändes de som om rumpan satt uppe på axlarna men sen då ja fick in snittsen hur ja skulle jogga så ramlade rumpan ner på sin plats igen  .


Tog å sökte på Chris Rehn cellisten/keyboardisten i Takida å se vad han gjort för mästerverk.
En jävel på cello är han iaf men sen fann ja hans dotter Saga 11 år gammal å går i sin pappas fotspår gillade hennes cover så tar å delar med mig av den =)



Ha en bra dag  


// Malin 


Av Malin - 18 april 2012 09:01

Grattis Älskling på din 32 års dag ett år närmre pensionen

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till min blogg! Här släpper ja mina tankar å funderingar skriver av mig om allt å ingenting.

Är mamma åt 2 underbara grabbar födda 2008 å 2010 och en till är på väg nu att göra entre i november =).
Pyssla är en del av mitt liv när jag får t

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<<
April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards