Alla inlägg den 5 november 2012

Av Malin - 5 november 2012 13:53

I helgen så hade vi verkligen fullt upp, vi startade fredagen med ett kalas hos grabbarnas kusin Johanna å ja tror att hon gillade presenten hon fick av oss =) sen vart det hem å mysa lite med dom små å stoppa dom i sängen.

Lördagen startade mjukt lite familjemys å bus i sängen är tydligen ett måste för dom små att få härja av sig mellan mig å B, men vi klagar inte utan bara njuter av deras härliga skratt å bus =). Sen kom min älskade vän Bättan å hämta grabbarna å vi donade på lite hemma innan vi oxå tog å åkte till Bättanå firade Sabina och Theres, S fyllde år på lördagen å T fyller år idag Grattis än en gång tjejer =).

Vi vart bjudna på tacos å en mycket trevlig dag, sen åkte vi hem på kvällskvisten å myste lite med 2 mycket trötta killar å dom somnade så snabbt att dom själva inte han reagera över de å inte ens en protest att de va sängdags.

Jag fick besök av Bättan så vi satt å surra lite å drack lite vin, oj vad mysigt å skoj vi hade det. Detta måste vi snart göra om igen =).

Söndagen hände det inte så mycket vart ett par timmar ute å bara njöt av att se barnen leka runt omkring oss medans vi plockade in några kärror ved i pannrummet.

Hälsade på min mamma en sväng innan vi körde grabbarna till deras pappa.


Tack alla inblandade för en helt underbar helg den gick snabbt men så är det alltid då man har roligt =)

Så idag är ja som en zombi i kroppen man skulle kunna tro att ja har min Halloween dräkt på fortfarande å i huvet ser ja ut som ett penntroll håret står åt alla håll å kanter men nu när dagen har tagit fart så har min "fina" frisyr börja lagt sig men men på måndagar får man se ut som ett penntroll i håret ;)


Ha en kanon bra fortsättning på måndagen


Kramizar malin


Presentation


Välkommen till min blogg! Här släpper ja mina tankar å funderingar skriver av mig om allt å ingenting.

Är mamma åt 2 underbara grabbar födda 2008 å 2010 och en till är på väg nu att göra entre i november =).
Pyssla är en del av mitt liv när jag får t

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards