Direktlänk till inlägg 8 oktober 2012

Helgen

Av Malin - 8 oktober 2012 10:51

Nu är vi åter tillbaka i civilisationen efter några sköna dagar med barnen  . Men så har ja gått å bleve förkyld eller någon sorts förkylning för den sitter enbart på rösten för den har ja nästan tappat åsså en liten feber snutt har jag fått oxå attans då aja får väl hoppas de snart gå över men men ja får va glad om ja inte får någon hosta men de brukar ja inte få när ja får denna typ av förkylning.

Annars har veckan å helgen vare bra vi har målat den slutliga färgen i rummet på nedervåningen å den känns jätte bra så ett varv till med den sen är vi nöjda med den färgen nu i veckan ska vi beställa fondväggen å längtar såååå grymt mycket tills den sitter på väggen där i huset så vi kan avsluta detta projekt å påbörja nästa  .

Vi fick besök av syrran å 3 av hennes 4 barn Morgan å ja vi satt mest å myste härliga lilla grabb, trodde han skulle grina lite eftersom ja inte har träffat han sedan i juni men inte då vilket gjorde mig till den stoltaste moster på jorden  . Petter å Johanna dom lekte på med Edvin å Anton å de är sååå skönt att dom har stora ytor att leka på.

De ända ja sörjer lite är att ja inte fick ihop tiden till att träffa Bättan nått utan de blev en liten kram å några snabba ord på torsdagen å sen ett telesamtal på fredagen å sen 2 mysiga kramar igår kväll då ja lämnade lite saker till henne. Tack min fina älskade vän att du finns. Saknar dig jämnt men snart kommer ja upp igen å då finns ja för dig, finns även för dig fast på distans oxå  .


Var in till mamma en sväng i helgen tror nog vi alla var glada att ses för de är ju inte allt för ofta, visade barnens nya höststövlar som ja köpte, varma å jätte praktiska nu när det är små kallt å blött ute. Helt klart jag är jätte nöjd. Fick jätte bra betyg av Edvin oxå igår när han fick använda dom: " mamma de känns som om fötterna ska koka åhhh det är jätte skönt" oj vad glad i mitt mamma hjärta man blev  .
Älskling blev super glad med han fick en burk hjortronsylt av svärmor ibland är lyckan total helt enkelt att små saker kan göra en glad å min mammas dag gjorde vi nog med när hon å barnen satt å lade pussel. Är glad för alla stunder man får med familjen man vet aldrig vad som händer dagen efter.

Nu fattas de bara en som jag saknar massor å de är min lilla syster Elin är inte så ofta man träffar henne då hon pluggar i Umeå men hoppas att ja snart kan träffa henne annars så ses vi i Jul  .


Ne nu ska man om en stund ta å dra på sig nå kläder å åka ner till skärholmen å göra ett besök på apoteket måste försöka få tillbaka rösten på någe sätt så man kan göra sig förstådd på jobbet.


Ha en underbar dag!


Kramizar Malin   


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 29 maj 2014 23:55

Tror ja börjar hitta mig själv igen åh det ska ni veta är hur underbart som helst :-) Min bästa vän är en symaskin vi blev sambos när jag fyllde 20 å idag är vi oskiljbara bästa vänner... Denna vän ger mig en inre frid ett nytt sätt att skapa å få ...

Av Malin - 23 maj 2014 13:15


Igår kväll fick ja äntligen flytta ut mina haklappar väskor m.m till min lilla butik på gården. Lyckan är total! Så nu syr jag för glatta livet å fantasin flödar på. Jag skickar oxå mina produkter mot porto. Ger en liten inblick i min lilla butik...

Av Malin - 20 maj 2014 23:16


Älskar verkligen att knåpa ihop dessa haklappar är som lugn å ro för själen :-). Jag får komma ner i varv då barnen lagt sig å samtidigt göra något jag gillar :-). Har iaf ikväll knåpat ihop 2 nya haklappar :-) 50kr styck antingen med kardborrban...

Av Malin - 19 maj 2014 21:37

Eller en mindre skötväska. Mycket praktisk, har sytt dessa i vaxduk. Går att fås i olika färger mönster å kombinationer. 75kr styck porto tillkommer om den ska skickas. ...

Av Malin - 18 maj 2014 22:24

Jag är en buzzador :-) Fick en test påse med Familjen Dafgårds Friday night chicken. Vi åt dom tillsammans med blomkålsmos vilket var väldigt gott :-) Kommer nog köpa dom igen men priset är lite väl dyrt för få bitar :-( ...

Presentation


Välkommen till min blogg! Här släpper ja mina tankar å funderingar skriver av mig om allt å ingenting.

Är mamma åt 2 underbara grabbar födda 2008 å 2010 och en till är på väg nu att göra entre i november =).
Pyssla är en del av mitt liv när jag får t

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards