Alla inlägg den 1 oktober 2012

Av Malin - 1 oktober 2012 11:47

Oj nu är det redan oktober tyckte nyss att vi gick in i september dagarna, veckorna springer iväg man hinner nästan inte med själv, men de innebär bara att dagen D kommer lite snabbare  .


Är inne just nu i en jobb period men en dag ledigt har ja å älskling haft i helgen å de var den mysigaste dagen på länge så skoj när vi hittar på nya saker. I lördags hade vi en mysig förmiddag här hemma plus att vi lagade en god lunch tillsammans vilket ja tycker är guld värdt. På eftermiddagen begav vi oss in till stan för att gå på en fiskpedikyr å vad mysigt det var, var som att sätta ner fötterna i bubbelvatten å bra resultat blev de med super nöjd   efter en 40 minuter lång fiskpedikyr så tog vi å käkade lite mongoliskt till middag å de är sååå super gott, tiden bara rasade iväg å vips så slog kl 20.00 å det var dag att sluta upp gruppen för att gå en Spökvandring i gamla stan. Oj oj vad spännande det var men ja som är så lätt skrämd levde nog in i historierna som berättades lite för mycket. En helt rolig å galen vandring var det men även lite smått pinsamt när vi står ca 10 pers på en gata i gamla stan å sjunger amen för fulla segel å med en likkista mellan oss, man undrar ju vad folket som gick förbi tänkte precis då.

Så nästa gång vi ska ut å vandra så blir det en Häxvandring på södermalm jag hoppas att denna vandring är minst lika fångande som spökvandringen var. Oj glömde en sak mannen som berättade historierna om gränderna i gamla stan hade en så bra å fångande berättar röst att av bara den fångades man med in i historierna å man glömde att man var i nutid.

Sen hände de inte så mycke mer i lördags kväll för man måste ju lägga sig i rimligtid för att orka med en ny arbetsdag, där allt kan hända.


Idag är det måndag den 1.a oktober jag har ledig dag för att imorn gå på sista passet för denna vecka å sen beger jag mig "hem" till "drömkåken" å på fredag kommer även älsklingen dit så då är vi alla samlade i familjen igen alltid lika skönt  .

Idag har ja inga planer utan ska väl greja på här hemma lite i lugn takt å ta de mer som de kommer.


Ha en underbar dag alla!


Kramizar Malin   


 

Presentation


Välkommen till min blogg! Här släpper ja mina tankar å funderingar skriver av mig om allt å ingenting.

Är mamma åt 2 underbara grabbar födda 2008 å 2010 och en till är på väg nu att göra entre i november =).
Pyssla är en del av mitt liv när jag får t

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards