Alla inlägg den 23 maj 2013

Av Malin - 23 maj 2013 11:18

I år verkar det som om det är vårat år först gifter vi oss i augusti sen i november så kommer det ett litet syskon till grabbarna =).
Allt detta tycker vi ska bli jätte roligt, tror att B är väldigt glad över att få ett biologiskt barn även fast han älskar mina grabbar otroligt mycket, vilket jag är väldigt tacksam över.
Ja vet att det inte är så lätt att slänga sig in i ett förhållande med någon som har barn men tycker B har gjort ett fantastiskt jobb å nu börjar allt ta form vi är en enda stor lycklig familj =).


Igår så var vi å kikade på Skrutten då vi trodde att vi hade gått lite längre än som är sagt för jag känner hur skrutten rör på sig lite då å då =) och magen börjar ta fart, men vi hade inte gått längre än vad som är sagt så lagom till första advent så väntas Skrutten göra entré till oss =)

               


Nepp nu ska jag ta å städa lite innan det är dags att åkta till S å hälsa på henne en stund =) 

Ha en bra dag!

Presentation


Välkommen till min blogg! Här släpper ja mina tankar å funderingar skriver av mig om allt å ingenting.

Är mamma åt 2 underbara grabbar födda 2008 å 2010 och en till är på väg nu att göra entre i november =).
Pyssla är en del av mitt liv när jag får t

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards